SABRE Award till Agera PR:s kampanj
Stockholm 2016-05-26
SABRE Awards EMEA 2016, ett av de viktigaste priserna för PR-byråer, delades ut igår. En av vinnarna var Arubas kampanj för #GenMobile som fick en gyllene SABRE inom hardware technology. Agera PR har drivit kampanjens svenska del i samarbete med WE Communications.
Kampanjen är en PR-kampanj om Aruba och hur trådlösa nätverk används av dagens medarbetare, som allt mer blivit en mobil generation. I Sverige har kampanjen drivits i medier och sociala medier av PR-konsulter på Agera PR.
Kommentera gärna:
Senaste inlägg
Senaste kommentarer
-
Argo » Agera gör PR för kraften i bär: ”Ja, den här kampanjen syns ju överallt just nu. Bra jobbat, tydligen :)”
-
HL » PR för 2015: Vad är årets största trender?: ”Kan till och med hävdas att en del sociala medier minskar. Twitter krymper i Sve..”
-
Hans W » Går det fortfarande arbeta med PR genom papperstidningar? : ”Hej, jag kommer aldrig släppa pappret! Det kommer en motrörelse mot utvecklingen..”
-
JohnK » Är det bra om vd blir företagets ansikte utåt?: ”Hej! De exempel du tar upp är säkert intressanta. Samtidigt tycker jag du kan ti..”
-
Sofia Lindberg » Vad skriver affärsmedier om egentligen?: ”Bra idé att faktiskt räkna och inte bara utgå från att vad det många säger stämm”